Tuesday, January 26, 2010

Dyesebel

Ahahahahahahahaha....(aku tgh mode gedik + excited melampau)



Aku skarang ni suke suke sukeeeeeeeee sgt tgk cite Dyesebel. Korang tgk x? Die tayang dekat Astro Prima. Aku tgk ulangan die je la....siang kn keje. Kol 12.30 mlm Isnin sampai Rabu.



Mula2 aku xikut pn cite ni. satu hari tu...aku bukak Astro Prima...ade pasang cite ni...heronye punye le hensem. So, aku stop le kejap tgk cite ape. Bile dok tgk dan dok ikut bes la pulak. Pelakon die hensem2.....semuenye. Yg pompuan pun semue kiut2.





Ala...kalau korang nk tau cite die pasal ape...korang g le seve dekat google. Dah ramai org cerite sinopsis die. So..aku rase xperlu la lagi aku nk ulang di sini. Penat pulak jari aku nk type. Ahahahaha.



Tp..Mr M asyik komplen macam2 je bile aku tgk cite ni. X puas hati la tu. Hish........!!!!



Korang tgk x? Jom la kite tgk ramai2. Vavavavavava.........lala.



xoxo

4 comments:

mysarah said...

aku ada tgk, tapi nampak gayanya mereka semua 'bogel' di bahagian atas. kan?? kan??

luna_e said...

ahaha..nampak aje cik sara ni di bhgn2 yg tertentu ekekekeke........
"aku xnampak....!"(penuh innocent...)

mysarah said...

eleh... konon tak nampak. die siap blurkan kwsn tu lagi tau. so sendiri paham la wei... huhuhu

luna_e said...

aku nampak rambut jew.....(mode ngade2 + innocent gile) ehehe