Thursday, January 28, 2010

dyesebel (kekecewaan yg tidak terhingga)

Uhuhu...sedihnyer...smalam kn..Mr M ajak g umah parents die. Almaklumla...dekat, 15 minit je. Tp...die janji nk blk sblm 12.30...sbb die tau aku ni tgk fanatik gile tgk cite nih. Ktorg blk rumah pukul 12.00....cite dyesebel xstart lg. Mr M pasang Chuck. Aku baring2 dekat sofa then aku ckp pd die...

"awk...kalau kite tertido kn, nnt awk kejutkn ye..nk tgk dyesebel kol 12.30"
"ok.."

Ntah mcm mane kn...aku tetido..bile aku bukak mate je..aku tgk jam dinding..pukul 2.10 dah. Uwa........................................................kechhiiiiiiiiiiwa nye dan hampa. Mr M ni kn...bknnye nk kejut aku. Kalau die kejut pn aku tau..mesti xbersungguh-sungguh. Hah. Aku rasa mcm keceriaan aku untuk hari tu dah hilang. Huhuhu......sbb aku xcited nk tgk dr spjg hari kn tunggu pukul 12.30. Uhuhuhuhu.....Sedey...sedey...sedey...

Bile aku bangun pagi nk pegi keje hari ni pn...aku rase ke'frust'an yang mendalam. Huhuhu. xdapat nk tgk fredo yg hensem.haih.

Sekian pengaduan aku untuk hari ini.

xoxo (nk gak..letak menatang alah ni...sekali aku cepuk kang.....)

2 comments:

Tihara said...

salam..mlm semalm saye tengok dyesebel setelah sekian lame tak tengok :)

luna_e said...

o..yeah..welcome to the club!!!! Ehehhe..