Saturday, January 16, 2010

Cupcake 2 (The fellowship of cupcake adventure)

Disebabkan tindakan aku utk mem'volunteer'kn diri aku tanpa paksaan mana2 pihak pun untuk menyediakan cupcake ni...aku pun sibuk la mengajak Mr M utk jd fellowship aku ke MYDIN dalam misi mencari barang2 cupcake. Lgpn...Mr M pun ade byk brg nk beli. Tp....malangnya...tiba2 sahaja sang Mr M menalipon aku dan bgtau yg die xdapat nk join fellowship aku ke MYDIN. Keciwa sunggoh le...aku. Tp...xmengape. Aku yg cool ni tetap meneruskn perjuangan ke sane. Akan tetapi...Mr M sempat mengambil kesempatan di atas semangat juang diri aku yg tinggi lampai lg tinggi dr menara KLCC tuh dgn memesan brg2 peribadi sang Mr M. Aku pun...nk beli brg buat cupcake ni sikit je. Nk beli perhiasan je. Sbb brg2 basic buat cake mmg aku dh ade. Aku kn br je hbs misi membuat chocholate cake. Tapi...tu la...kenape la aku ni dilahirkn sbg pompuan. Sbbnye...ia terjadi bagaikn tarikan magnetik...ada je brg2 lain yg aku selitkn untuk dimasukkn ke dlm trolley aku. Byk gak la aku hbskn duit dkt MYDIN. Aku sempat gak la...jenguk tpt customer service tgk ada hadiah bes ke x. Sbb dulu aku target set periuk ZEBRA. Poin aku dh mmg terlebih cukup dh (almaklumla...aku ni mmg pembeli setia MYDIN ehehehe). Tp...xdak hadiah yg menarik utk aku redeem. Aku pn blk. Setibanya aku diperkarangan kawasan parking rumah aku..aku pn call Mr M sbb die ckp blk lmbt tp dlm 7.30 akan sampai rumah. Tp...malang seribu kali malang..Mr M xblk lg. Geramnyer......dan aku bkn geram sbb Mr M blk lmbt, aku geram sbb aku nk kene hangkut brg2 yg aku beli ni naik atas umah aku yg dkt tingkat 8. Huhuhu....aku sungguh sedey.....

Aku beli tpt cupcake ni. Betape besemangatnye aku ni. Ini kalau esok xjadi cake aku ni...xtau la.

Ini je..brg utk cupcake aku. Ntah ape yg berat td aku pn xtau la. Semue aku dh campak dlm peti ais.

Tp ada satu bende yg agak mengecewakn aku. Aku cari piping cake utk buat hiasan topping cupcake. Tp..hbs satu MYDIN aku pusing..xde la. Keciwa...betul. Tp xpe... Aku akan tetap menyambung misi aku ni esok pg. Ekekeke...wish me luck. (apehalla minah ni bersemangat sgt...sekali aku lepuk karang).
xoxo

No comments: