Thursday, February 4, 2010

Apekah Chemistry Antara Lelaki dan Bola Sepak

Jawapannya adalah....jeng jeng jeng....!!!!!!

Aku rase la kan..(merujuk kepada aku sahaje ye..orang lain aku tak tau sebab aku tak penah buat dan pass borang seve dekat orang lain pasal bende nih)....lelaki yang pandai main bola ni tiba-tiba je aura ke'tere'an (merujuk kepade yang tere sahaje...yang tak tere tak termasuk) die tu akan menampakkkan die macam hensem je (walaupun belum tentu hensem), nampak macho (walopon kadang2 tu kurus kering), nampak gagah kiut dan segale bende-bende yang positif la.

Tapi aku rase senario ni.....bukan sekarang ni aku baru je dapat ilham ke hape...aku rase..dari zaman aku sekolah rendah lagi aku dah menyedari hakikat ni terjadi bukan dekat aku sorang tapi...majoriti budak-budak perempuan yang normal. Aku bukan cakap ada budak perempuan lain tak normal. Tapi, kalo ada yang menentang kenyataan aku ni jangan la emo..sebab macam aku cakap tadi, aku tak penah buat seve pun bende ni. Aku buat conclusion ape yang aku nampak aje la. Aku je...yang aku tak nampak tak masuk dalam konklusi aku ni okay.

Akan tetapi....kalau kite tau ade sorang mamat ni declare cakap 'aku ni kaki bangku, sepak bola pun tak reti...', kite budak-budak pompuan akan kecoh dalam penggosipan masing-masing 'What????? Si fulan bin si fulan tu kaki bangku, tak reti main bola???? ai dah tengok die main...memang macam orang tak reti main....kejar bola ni ha...macam robot kejar bola kukikkukikkukikk...'...weh, ni contoh sahaje..tak de kene mengene antara yang hidup atau pun yang mati. Walopon mamat tu hensem macam Brat Pitt...kite terus assume die tak bes...tapi, jangan risau, kalau die hensem die tetap akan dapat awek nanti ehehehe.....

Ini aku saje je nak letak beberape footballer yang aku SUKEEEEEEEEEEEEEEEE SGT SGT!!!!
Ahahahaha......auw......!!!!!!!!!!!!!!!!! Kalo korang tere..korang teke ler. Tapi, ni bukan contest so, tak dapat hadiah pun. Ehehehe..... Walopon entri aku sebelum ni cakap aku tak suke 'bola sepak' tapi, aku takde la buta perkembangan industri bola sepak ni ok. Aku tau sape tere, sape hensem dan bla bla bla.....


Ini mamat paling Skill Smart Cool dan Rilek bile main bola dalam ranking haku. Korang mesti tau punyer pak cik ni. Tapi, dah bersara da...

Arg.......yg ni kalau korang tere korang teke ar????? Ini mamat main bola sepak paling kiutttttttttttt sekali dalam ranking aku. Yes yes yes......kiuttttttt...........

Ini plak aku lebelkan mamat yg main macam mesin. Kejar bola ni ha....macam mesin main bola sepak. Tak de perasaan. Macam tak de rase penat ke letih ke. Tapi..aku suke.

Ha..ini contoh lelaki tak hensem tapi disebabkan tere main bola sepak dan sangat skill...awek-awek merasakan abang ni macam kiut je. Aura tu weh..aura. Bukan bayu aura okay...hahahahaha.

Mamat ni boleh tahan le tere. Kiut gak. Tapi Club die ni sangat tak disukai Mr M ahahaha.
Tempat keje pertame aku dulu kan, bos aku sangat suke main bola sepak. Selalu die paksa ajak staf-staf lelaki die main...die belanje. Staf pompuan tengok je la. Die punye la suke main bola sampai dalam ofis aku tu pun ada bola untuk die main dalam ofis bila boring. Bila die takdak...budak-budak laki lain pinjam main dalam ofis. Tapi, takde la main betul-betul. Setakat lepas gian golek-golek bola aje le...ko kalau main betul-betul, ade yang rembat ke monitor pc...sape nak tanggung dan jawab. Ahahaha. Aku dulu pun yang boleh jadi pandai main, belaja dekat sini la...ramai sangat volunteer couch nak ajar aku tips-tips sepak bola. Ehehehehe. So...walopon bos aku ni muke nampak macam membosankan, tapi bile tengok die tere main, aku rase 'aura' kehenseman tu ade. Ahahahaha.
So...main bola tu tak salah ok...bagus untuk kesihatan dan kehenseman tetapi....janganla extreme sangat sampai makan bola minum bola tido bola tapi tak minum coca cola. MACAM ADE LA SORANG HAMBA ALLAH TU YANG PALING SELALU AKU MENTION DALAM BELOG AKU NI.....TUT.......HAIPPPP!
Karang...aku bagi buat pizza bola kang..ha..aku pakse makan..makan..makan la....
ehehehe....
Aku saje nak cerita ceritu..
callooo...




No comments: