Saturday, May 29, 2010

inner shawl

Pada mulanya aku tak nakkkk terpengaruh dengan arus fesyen tudung yang sedang melanda Malaysia ni yakni feshen awek syria pakai tudung. Siap ade inner warna warni. Tapi, akhirnya aku GAGAL. huhuhuhuhu.......

Buat pengetahuan korang, aku adalah pemakai tudung shawl. Aku rasa pakai shawl memang sangat match dengan aku, gaya aku, dan muke aku. Tak kisah la kalau korang rasa tak cantik mane pun aku pakai shawl. Yang penting keyakinan diri. Bila aku selesa pakai...self confident pun ade, senang la nak bawak diri. Tu je.

Dulu, time glamer tudung ariani...aku sibuk g nak beli gak. Terpengaruh punye pasal. Akhirnyer...menang beli je, pakai tak. Sebab aku terase muke aku seperti mak cik bile memakainya. Langsung malas nak pakai. Aku pakai cume bile pergi rumah in law je sebab senang nak sarung dan tak perlu mementingkan 'GAYA' di sana huahuahauhauahua.....Statement ini bukan untuk semue orang ye. Aku sorang je. Mungkin tak kene dengan struktur bentuk muke aku kot sebenarnye.

Ini..orang sibuk beli inner aku pun sibuk nak beli. Aku baru je beli. Aku beli yang double decker dengan yang cotton punye. Aku beli dekat tesco. Inner tu cantik la. Tapi, bile aku pakai....huhu..aku la yang tak cantik!!!!. Muke aku nampak penyet. Ianye sunggohhh memalukan. Tensen gue macam ni tau. Haihhh.... Aku rasa sekali lagi tak sesuai dengan muka aku.

Nota kaki: Aku tengok wardina dekat tv tu pakai tudung ape pun chantekkkk. Tu la...kalau dah semulajadi cantik tu..pakai ape pun nampak cantik. Kalau tak semulajadi cantik yang payah ni...huhuhu.

2 comments:

Tie HT said...

pakai jer..asalkan kiter rasa santek sudah..lantak le orang nak kata hape..hikhik :)

Saliha said...

hihihi...i like...