Monday, May 24, 2010

Bayi Jatuh Tingkat Tiga

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0523&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_01.htm


Korang tengok berite tak malam sabtu lepas? Ataupun korang bace akhbar tak semalam?

Pasal bayi jatuh dari tingkat tiga. Kalau korang nak tau, parents in law aku dok dekat kuarters ni jugak. Tingkat atas je dari rumah ibu bapa bayi ni.

Aku dengar cite ni dari pagi sabtu lagi bila bapak in law aku telepon Mr M bagitau. Tapi, Mr M pulak keje. Aku rasa sedih gile bile dengar berite ni. Tambahan pulak, aku agak kenal ibu baby ni walaupun kenal macam-macam tu je. Dulu, ibu baby ni penah kerja satu tempat kerja dengan Mr M.

Bayangkan la...baru je main-main dengan baby, tiba-tiba je...baby dah tak de. Aku tak dapat nak bayangkan. Yang pasti, mula-mula aku terdengar berita ni aku rasa sedih sangat. Bila keluar dalam surat khabar dengan berite pun aku rase sedih. Aku yang orang luar pun rasa sedih, inikan pula ibu bapa betul baby tu. Aku harap, ibu bapanya akan bersabar dan tabah menghadapi dugaan.

Marilah kite sedeqahkan al-fatihah untuk baby...

1 comment:

miss ili said...

hi, u sekolah mana dulu? i org ipoh. ntah2 kwn skolah :)