Thursday, June 3, 2010

Muke aku 20 thn lagi adalah sebuah mimpi ngeri

wakakakkakakakakkakaka............(gelak guling-guling dulu)

Orang lain sibuk nak tengok gambar lagi 20 tahun, aku pun sibuk la nak terpengaruh jugakk. (mudah betul diriku ini dipengaruhi oleh benda-benda yang bersifat lagha).

Sungguh buruk muka aku lagik 20 tahun ni. Aku harap-harap...muka aku xjadi macam dalam gambar ni. Aku akan berdoa dan buat sikit sembahyang hajat agar muke aku maintain cute dan vogue je. (Sila abaikan kata-kata yang penuh perasaan yang perasan ni yek hihihik).



Aku tengok banyak-banyak kali, muke aku nak macam iras-iras muke mak aku ler????. Biau..betul???? Setau aku...sumer orang cakap muke aku macam ayah aku??? Pelik pelik.
Ponin ponin kopalo den.

Bawah ni gamba mak aku, yang tengah tersengih senyum dan pakai tudung putih tu. Hehe.

Ayah aku yang pakai baju putih dan yang depan tu. Bukan yang belakang tu. Yang belakang tu bukan ayah aku hehe.

Cube comparea? Muke aku nak macam muke mak aku kan? Kan? Kan? Kan? Kan? Kan? Ala...cakap la kan....huhu


Kalau korang nak cube, pergi la cube dekat www.in20years.com . Have fun!!!!

2 comments:

Haney said...

cik Luna..mungkin muda2 ikut muka ayah tua nanti ikut muka mak plak kot..hehehhe

luna_e said...

hehe..i loike i loike i loike....