Monday, June 21, 2010

Bounty Hunter

Keciknye gambar ni...


Korang dah tengok Bounty Hunter? Sejak due tige menjak ni rajin pulak aku nak melayan movie ni. Aku ni bukan rajin tengok movie. Tersangatlah bukan aku. Mungkin sekarang ni Musim World Cup. Tv di conquer habis oleh ence M. Aku nak lepak-lepak ruang tamu pun rimas. Bising. Rimas aku dengar bunyi penyokong-penyokong dalam tv tu tiup yang macam trompet tu...pon..pon..pon. Hadei....sakit telinge mok cik. Tapi, walau macam mana pun aku sentiasa update dengan report game sekian sekian sape dapat kad kuning, sape dapat kad merah, sape score, sape belakon jatuh, gol mane batal ahahahaha. Complete gitu. Almaklumla...duduk serumah dengan pengulas dan perepot tegar sukan bola sepak tak bergaji.

Maka, aku pun mencarila cite movie omputih yang baru dan tengah ditayang di wayang dan boleh pulak di download dekat internet muahahahaha. Tapi, tak semue ade.

So, aku dah tengok Bounty Hunter. Hari tu waktu tengok Lagenda Budak Setan, aku tengok gazet je dekat wayang.

Erm...aku bagi 2.5 bintang la dari 5. Tak de la bes sangat. Tapi, dah romantik comedi kan..mestila ade kelakar romantik. Bes la jugak. Jennifer Anniston nampak sangat dah tue tapi, masih nampat cute la. Kalau korang boring tak de keje ape nak buat boleh la tengok...ahahahaha...tapi, kalau buzi...tak tengok pon tak pe..nanti die mesti ade tayang dekat tv punya. Muahahahaha. Jahat tak aku? Wakaka....

Sekian.

3 comments:

Tie HT said...

rajin betui kau tengok muvi yep..eh, kau telah di tag..jum buat.. :)

Ili said...

kalau suka action and comedy muvies try THE A TEAM.syiokkkkkk

Saliha said...

Tihara: hehe..kene tag ek...baiklah akan diusahakan kuikuikui

Ili: Hm..ramai gak kate syok, memang plan nak tengok. Hari tu tengok gazet 'Knight & Day' pun bes...itu pon nk tgk gak...wah...byknye nk tgk hihhihi