Friday, June 4, 2010

Gua dan inner

Okayyyy....sempena pembelajaran dan usaha yang gigih tanpa mengenal erti penat dan putus asa (hihi.....) dalam usaha untuk menyahpenyetkan inner tudung yang dikecoh-kecohkan oleh aku sebelum ni, maka...ini la hasilnye.

Actually, aku belajar dekat blog fatin liana. Bagi kredit dekat die ye.

Ini cubaan pertama. Masih senget. Aku terpaksa berposing dengan botol hundred plus tu sebab tokey hundred plus tak nak ambik aku jadi duta iklan diorg. Diorg nak ambik Awal je jadi model. Muahahahaha.



Ini pulak cubaan kedua. Perasan kemas pulak di situ. Yes.....!!!!!! Muahahahahahahahahaha.



Tapi, akan kenapakah gambar-gambar aku ni, asyik nampak gigi arnab ajer....chaich...!!!!

4 comments:

Sharinginfoz said...

posing jangan tak posing

Apasal Kena Baca Newspaper?

Anne said...

lawa dah tu:)

Ili said...

HEHE..WELLDONE CIK LUNA. comei apa gg arnab..arnab kan cute :)

Saliha said...

sharinginfo, dayung serian dan ili : hihi..thanks u olls