Saturday, June 12, 2010

Kopitiam 333, USJ 11

Hm..baru je balik dari makan dekat Kopitiam 333, USJ 11.

Sebenarnya, tak tau pun kewujudan kopitiam ni. Tapi, colleague aku cakap nasi beriani sini sedap. Paling sedap. So, sebagai peminat tegar nasi beriani, aku pun sibuk le mengajak Mr M dinner dekat sini.

Ramai jugak orang time aku pergi. Biase la, malam ni kan start first game 'World Cup', South Africa lawan Mexico. Aku dengan Mr M order 2 pinggan Nasi Beriani Kambing dengan 1 pinggan Char keow Teow. (makan atau melantak, aku pun tak pasti) Kiteorg minum Apple juice dan Kopi Ais.

Hege Nasi beriani Kambing tu RM9.50 sepinggan. Ok. Tapi, rase die biase je la. Tak de la sedap sangat. Still Restoran Pak Anjang dengan JM Beriani punye nasi beriani lagi sedap. Tak tau la kot-kot tekak orang lain tak setuju dengan apa yang aku cakap ni. Tapi, Char Keow Teow die agak sedap jugak la. Ade speciality tersendiri. Hege RM4.50.

Aku nak komen pasal skrin tv die dekat luar. Aku rasa dah tak elok kot sebab gambar die tak sharp langsung. Sakit mata aku tengok. Aku, rasa tokey die patut gune untung kedai peli skrin projektor baru hahahahahaha.

No comments: