Sunday, June 6, 2010

Dating di Rumah

I like................................!!!!!!!!

Thumb up to Mr M for his effort, to make our own candle light dinner.....yeuw...u r so sweet!!!!

Bile tengok drama-drama dekat tv (tak payah nak sorak-sorok...ala citer adamaya) tu kan...selalu je ade scene orang buat candle light dinner dekat rumah. Nampak sweet....sesangat.

Dan aku macam biase la...akan ulang banyak-banyak-banyak-banyak kaliiiii......dekat Mr M yang bende tu SWEET...SWEET...SWEET... ahahahahaha, mesti die bosan dengar aku cakap banyak banyak kali. Huhu..aku ni memang isteri yang teruk. Tapi, jauh di sudut hati ni tak menaruh harapan langsung pun.

Iye la sebelum-sebelum ni asyik tengok orang celebrate candle dinner dekat restoran-restoran sajo...mestila mahal, rasa macam aku dengan ence M yang comei tak mampu nak membazirkan wang kiteorg di situew.

Suddenly, balik dari jalan-jalan bersama cik Ina di hujung minggu di Pyramid (perlukah aku nak mention aku jalan dekat mane dengan si Ina ni, chaih), ade orang gigih memasak rupenyer......lalalala.

Sila abaikan apa-apa background yang tiada kene mengene dengan makanan. Ehehehehe.

Erm...ade ayam black pepper ala ala Kenny Rogers di situ. Whipped Potato dan fries. Er....katenye sume ayam, sos dengan kentang lenyek tu, die study dekat internet. Bagus kan zaman sekarang ni. Tak payah nak curi resepi dari tokey Kenny Rogers ke, beli buku resepi chef femes ames ke, pergi bertapa dekat fakulti hotel dan katering ke, dah boleh buat sendiri semue ni. Muahahahaha.



Air ni...bukan Mr M yang buat ye. Ini memang aku buat dari pagi tadi untuk stok peti ais. (sibuk je kan nak interframe diri sendiri).


Lalalalalalalalalala (happy mode......)

No comments: