Monday, December 21, 2009

Wedding at Sabak Bernam

Tak de ape nk di story dkt reception Mr M. Cume layan gambau aje le.

Ni gambau Mr M tgh test bulu mate palsu aku. Wakakaka...klaka la gamba ni. Aku mmg suke mensabotaj Mr M nih. Hehe.


Ini gamba aku gedik dkt blakang tuh..tp Mr M ni...mmg muke xpandai posing le. Ape da...Mr M.


Ha....ini le die juru kamere aku Encik Arip dan isteri. Akhirnye dapat jugak cameraman ni bergamba setelah asyik mengambik gamba org je.


Ade adengan potong kek lg.




Ha...yg ini bkn aku saje2 nk sabotaj Mr M ye. Ini cameraman yg soh aku blakon mcm ni. Konon2 trick picture le tuh.

Ini membe2 Uitm yg dtg ke wedding laki aku. Thanks kawan2. Dari kiri..En Joey, cik kam, Cik Mai dan Cik Linda. Semue kawan2 aku ni bujang2 belake.
Sekian.....xoxo






No comments: