Sunday, December 27, 2009

Shoe Rack

Setelah lebih dr setahun aku dan Mr M hidup di rumah ktorg nih...dan hidup normal tanpa rak kasut. Akhirnya..las week ktorg telah terbukak hati utk g seve rak kasut. Yg pengakhirannye...ktorg beli dekat satu kedai di Kelana Jaya. Setelah penat tawar menawar dgn tokeh kedai tu sendrik...ktorg dpt la diskaun sbyk RM99.00. Ehehehe....alhamdulillah.

Kalo korang nk tau...ni la die shoe rack buatan aku sedrik sblm nih. Aku susun2 kotak kasut buat tingkat2, then aku susun kasut2 ku dan Mr M. Sungguh comot sekali. Time raye membe2 aku dtg rumah pakat tego shoe rack asli aku nih...chaich...tp aku buat2 cool jek. Ehehehe.


Tp...td, shoe rack baru ktorg da sampai. Ruang dkt pintu ni sempit sket. Susah plak aku nk mengambik gamba dr sudut depan. Waktu baru sampai td, xsempat nk snap..sbb aku tgh bz msk nasik lemak dkt dapo.
So, yg dpt cume dr sudut tepi je la. Agak tinggi gak shoe rack...lbh tinggi dr aku dan Mr M n rase2nye same tinggi dgn lemari baju ktorg kot. Mr M la yg pilih ni. Tp..ade ke patut die ckp dgn membe2 die...yg die beli shoe rack ni sbb kasut aku penuh satu bonet kereta. So, memerlukn rak kasut yg same besar dgn rak baju. Ade ke patut??? Ade ke patut?? Ade ke patut???? x patut...xpatut.... Mr M ni mmg saje je nk sabotaj aku dpn kawan2 die. Chaich...


Ha..nampak tu...yg byk tu..kasut Mr M. Mengade kn. Kasut futsal nk satu. Kasut main badminton nk satu. Blm lg kasut g keje dan kasut g jln2. Nasib baik hari tu die nk beli kasut jogging...aku x approve.


Ha..tgk ni...kasut aku plak satu je. Korang nampak dkt bwh tuh. Mane ade yg lain...kosong je....
So, mane ade kasut aku satu bonet. Mr M ni kn..mmg suke mensabotaj dan buat cerire2 palsu bekenaan aku ni. Chaich....(ehehehehe)

Sekian...xoxo (wakaakakakaka....)




2 comments:

Mysarah Rahman said...

oit..
tak sempit ke laluan nak masuk umah ko tuh.
macam susah nk jalan jer aku tgk.
huawawawa

Saliha said...

huiissh...mana ade sempit..kalo ko dgn bf ko dtg umah aku...nk lalu sambil berpegang-pegangan tangan pn muat....ehehehe