Wednesday, December 23, 2009

New Zealand


Bile aku serabut ke tensen ke pressure ke dgn pelbagai masalah, aku mesti terdetik dalam hati aku nk lari ke New Zealand. Tapi...bile asal aku tensen je aku asyik terdetik atau membebel sorang2 nk lari ke new zealand...aku terfikir la, aik apsal dlm byk2 negeri aku nk lari ke New Zealand. Padahal...dekat peta dunie tuh blambak negare lain. US ke...Uk ke...rusia ke zimbabwe ke, africa ke, korea ke, Arab Saudi ke, Indon ke...masalahnye...kenape New Zealand. Pelik Pelik Pelik. Aku terfikir lagi...kalau aku nk lari je ke New Zealand...bile nk sampai, mcm mane nk sampai. Org pegi nek kapal terbang ke, jet ke, kapal tongkang ke, nk lari je....sampai thn depan blm tentu sampai. Silap hari bulan aku jd imigran sesat dkt mane2. Haih...

Nk kate aku penah pegi NZ....xpenah plak. Singapore yg dekat tu pn xpnah pegi. Jgnkn nk g Singapo, negeri dlm Malaysia ni pn xhbs melawat lg. Nk kate ade sedare mare aku duduk dkt sane...pn xde gak. Plg jauh pn....sedare aku aku dkt Singapo je. Nk kate aku ade kawan2 ke...ex boyfren ke dok kat sane...xde gak. Haih.....

Tp....tike waktu ketika saat waktu ni......aku mmg nk katakan yg ' aku rase nk lari ke New Zealand' huhuhuhuhu
Ni...collection gamba NZ yg aku ade la. Ade gamba hutan2 je pn. Haih.....

Aku tujukan lagu 'Help' dr 'The Beatles' utk korang semue. Kalo nk dgr, korang klik radio mp3 aku yg ade dkt tepi belah kanan blog aku ni. Aku ade save dlm tu.

No comments: