Friday, April 9, 2010

Lagi Kasut dan tali Pinggang Pelik

Sile jangan boring ye kawan-kawan. Cerite aku pergi festival kasut belum habis lagi. Hehehe.

Ada satu booth ni agak menarik perhatian aku. Kasut-kasut diorg dibuat dari kulit buaya dan kulit ular. Ngeri betul aku bace pamplet diorg.

Ni kasut bawah ni made from crocodile korang. Kulit die la. Hege aku tak tengok pulak.


Daripada jauh kalau tengok mesti kita ingat ular kan.


Tapi yang sebenarnya, tali pinggang ahahaha. Aku terfikir dalam hati la kan, sapa la yang nak pakai tali pinggang sengeri maca ni. Tak tau la aku. Tapi, kalau tak dak orang nak, masakan diorg nak buat kan. Kalau dah buat, mesti sebab ada permintaan. Masalahnya, siapakah mereka yang mintak ni?????

Tengokla kepala tali pinggang ni, sungguh mengerikan. Hiii...yerk. Itu tangan Cik A ye, bukan tangan aku.

Ini la nama kedai die, KM Buaya Enterprise. Tengok nama, kita dah bole agak apa benda yang diorg jual.


Sekian.

8 comments:

Sharinginfoz said...

macam2 jenis ada kan memang kreatif sangat

Melabur Dalam Emas

Main Farmville???

Anne said...

sungguh menarik & creative rekaan semua tu:)tapi belt ular tu yg tak tahan...geli!!!!

Saliha said...

sharinginfo : ye la..diorg ni sangat kretif, sebnanye ade macam-macam lagi kasut yang pelik, tapi, tak take picture ehehehe

Saliha said...

dayung serian: wakaka..memang geli giler..nak pegang pon tak sanggup, padahal replika je, bukan ular betul pon...

ak yuyunz said...

i fobia ularr... sb die licin, lembik dn sejuk..

Saliha said...

yunz: same ar....segale makhluk allah yang lembek dan seangkatan dengan ular ni macam cacing ke katak ke lintah ke pacat ke....tak sanggup u.....

yan said...

Geli nya tgk belt kepala ular tu..
Satu lagi, nanti kalau akan teringin nak melawat Sarawak, akak nak tanya tios dr Kuna lah..Do u mind?

Saliha said...

yan68: memang geli pon..
er..tak kisah, boleh tanye ape2, setakat yang saye tau, mesti saye bagitau...tapi..tios tu ape maksudnyer yek? peace...