Tuesday, April 13, 2010

Ezleen Engagement Party

Punye la lama...skarang baru aku nak story pasal aku pergi kenduri bertunang kawan aku Cik Ezleen. Tak salah aku, kejadian ni waktu Chinese New Year hari tu wakaka. Ini gambar-gambar yang aku paw dari facebook Cik Wat. Ahahahaha.

Cik E ni aku kenai sejak dari form 4 lagik. Tersangatla pendiam orangnyer. Susah nak dengar suara lemak-lemak merdu die. Asyik-asyik.....dengar suare Ella aku je yang bising. Ekekeke. Cik E jugak merupakan mentor subjek Add Math aku waktu SPM dulu. Tersangatla sabar mengajar aku yang degil dan malas ni. Ehehehee.

Tahniah ye...Cik E. Dengar cite...nak buat kenduri dekat Hotel Hilton.........(er..ni aku buat cite, jgn percaye yek)


Ni..adengan tengah bergosip..ntah sape lak la yg g curik tangkap gambar.



Aku dengan Cik Wat. Cik wat...yang ko ni...ke hulu ke hilir ke sane ke mari dengan orang tu dengan orang tu dan dengan orang tu.....korang bile pulak la nak kawen ni.


Sekian.....


No comments: