Friday, July 2, 2010

Memang Bengang betul dengan MPSJ

Arghhhhh......aku memang bengang+tensen+memang tensen la dgn tukang saman MPSJ ni. Haih.

Itu hari kan..diorg saman aku even aku bayar. Okay la. Boleh cancel walaupun tensen sebab dah jadi satu kerja nak kene menapak ke sana semate-mate nak cancelkan saman. Rasa macam nak saman balik je.

Dan hari ni....diorang saman aku lagi. Tiket tu dibayar sampai pukul 1.05 tgh hari. Saman yang aku dapat korang tau pukul berape???? 1.08 tgh hari. Ini betul-betul mendatangkan marah. Marah. Marah. Marah.......!!!!!!!!!!!

KOrang paham tak perasaan aku dan kebengkekan aku????????????

Ade banyak lagi bende yang lebih series berbanding nak saman orang yang lewat tambah duit selame 3 minit. 3 minit weh...3 minit. BUkan 3 jam!!!! Kalau 30 minit tu....boleh la terime. Adeh...malas aku nak cakap.

No comments: