Sunday, September 11, 2011

Perkara yang Membuatkan Diri ini Perasan haha

Assalamualaikum

Sejak akhir-akhir ni kan, sering terjadi beberapa insiden yang akan membuatkan aku tersengih perasan huahuahuahua.

Insiden 1.

Lokasi : MPH SACC

Stranger : Hi, are you student?

Aku : Nope. No more. Do I look like a student?

Stranger : Is it? You look like a student.

Hahahahahaha.....aku bangga dan terasa muda la tu.

Insiden 2.

Lokasi : Office

Colleague : Umur akak berape ek?

Aku : 28. Nape?

Colleague : Tu la. Heran kan. Tengok akak ni kalau tak tau, mesti ingat dalam 23-24.

Hahahahahahaha.....lagi sekali gua rasa riak.

Insiden 3.

Lokasi : Kedai makan dekat dengan rumah USJ 6 bersama-sama sang cinta hati.

Cashier : Dah habis belajar ke belum?

Aku : Er....dah. (dalam hati...dah lame dah kak oi)

Cashier : Ha..habis tu ko dengan boyfren ko ni bile nak kawin? (merujuk kepada Mr M)

Aku : Er....dah lama dah kawen.

Cashier : Ha????? yeke????

Hahahaha......


Sekian, setakat itu sahaja yang aku nak kongsikan. Aku bukan nak riak sebenarnye. Riak kan tak baikk. Tapi, saja je nak share kegembiraan hati. Hehe.

No comments: