Thursday, August 25, 2011

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum

Aku sekarang dah jarang berblog sebab macam aku ni semakin hari dah semakin ketandusan kata-kata dan cerita. Kadang-kadang ada je benda nak diceritakan. Tapi, bila fikir sana sini, malas pulak nak cerita apa-apa.

So, sekali lagi menjelang aidilfitri ni aku nak memohon ampun dan maaf dari hujung kaki ke hujung kepala andai kata apa yang aku corekkan dekat sini kadang membuatkan sesiapa tak puas hati ke, tersinggung ke atau apa-apa yang sama maksud dengannya. No butthurt ok.

Rasa macam sekejap je. Masa ni memang sekejap sangat berlalu. Sekejap puasa. Lepas tu dah raya. Tetiba dah raya haji. Tup tup...dah puasa balik. Rasanya macam baru je masuk sekolah rendah, terpaksa kayuh basikal pergi sekolah dan bila bulan puasa...balik sekolah tengah hari sambil kayuh basikal tu adalah cabaran yang paling pedih aku rasa. Perasaaan tu kan macam kalau on the way tengah cycling tu ada orang orang jahat offer air, ada kemungkinan terbatal puasa. Nasib la tak ada kan. (sapa pulak nak tunggu tepi jalan panas-panas untuk offer ko bukak puasa kan)

Tiba-tiba tak sangka..umur aku ni dah tak remaja lagi...haish. Pantas sangat masa ni berlalu.

Salam aidilfitri semua!!!!!!!


No comments: