Wednesday, January 2, 2013

morning 2013!!!

Assalamualaikum


Budak kecik ni dah demand skarang, isap botol nak pegang sendiri je. OK...mommy tak kisah, hold your own bottle ok, then mommy got time to update my blog keh keh keh.

Hm...pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2013. Hidupni memang berlalu dengan pantas kan. Aku tak tau la kalau ada orang rasa masa berlalu lambat sangat.Mungkin dia tak sabar-sabar nak menunggu sesuatu jadi dia rasa masa ni lambat sangat atau pun mungkin dia tak de keje hehehe.

Untuk aku, sepanjang tahun 2012 memang bz gile. Aku pregnant. KPI orang pregnant sama le pulak dengan KPI orang tak pregnant. Lepas tu, aku lak berazam nak ambik maternity leave sampai 3 bulan. Ha, hambek ko...kejela sampai lebam (tp....xdapat bonus gak pfttttt...).

Dah cuti 3 bulan pon....xtvt keje dan yang berkaitan tak habis jugak....ditambah pulak kene layan si kecik kiut miut ni..hehe sampai terpaksa aku extend cuti maternity aku habiskn cuti tahun lak kah kah kah, Next week aku dah nak masuk keja balik. Biasa la bila dah cuti lama sangat, perasaan malas tu memang membuak-buak betul...haih.

Azam aku untuk 2013 dan tahun yang mendatang...aku harap aku boleh jadi Super Mommy yang berjaya. Aku harap masa tak berlalu laju sangat (harapan.....) supaya aku boleh tengok perkembangan anak aku dan absorb dalam-dalam n nanti bila anak aku dah kawen kemudian ikut laki dia, boleh la aku rewind saat-saat dia membesar dari 2.7 kilo sampai tak tau la nanti bapa kilo hahaha. Hoi...anak aku baru 3 bulan lebih aku dah mengarut sampai dia kawen. Mestila...planning wei..planning. Walaupun tanpa izin Allah S.W.T belum tentu planning ko tu dapat diimplementasi, tapi..at least do your plan, organise, implement, monitor, evaluate hehehe.

Hari ni aku macam free. Esok mungkin bz balik dengan xtvt aku yang kene sambung sebelum start keje pfttttt. Azam hari ni, mesti gunakan masa yang ada sebaiknya.

Peace yo!


No comments: