Saturday, December 31, 2011

Sayonara 2011!!!


Assalamualaikum

Entah kenapa bila saja aku dapat Kalendar baru untuk 2012, hujung hati ni rasa sayu dan sedih je. Rasa macam sekejap sangat tahun 2011 dah pun habis. Nak kene tukar kalendar baru, diary baru, planner baru dan mungkin...resolution baru.

Untuk resolution baru, aku berazam untuk tukar life style aku kepada cara hidup dan pemakanan yang lebih sihat. Aku dah start dah sejak pertengahan December lagi. Aku harap...aku akan kekalkan prestasi sepanjang tahun 2012 dan tahun-tahun akan datang. Biasalah, nak berubah kepada cara hidup sihat ni kelihatan lebih perih berbanding kekal dengan cara hidup yang tak berapa sihat. Mungkin sebab dah terlalu lama selesa dalam zon yang tak sihat.

Yeah....jom kita buat 'new resolution' daripada yang buruk ke arah kebaikan dan daripada yang sedia baik kepada yang lebih baik.

No comments: