Sunday, November 13, 2011

AIM 18 - YUNA

Assalamualaikum

Malam tadi aku tak tengok pun penyampaian AIM. Ulangan tengah hari ni baru tengok. Bes tu bes. Overall Ok.

Gamba ni diambik dari www.malaysiandigest.com.

aim18 a.jpg (357×285)

Sebelum aku nak cerita apa benda yang aku nak taip..aku bagitau awal-awal la. Aku ni peminat Yuna. Aku bukan baru minat dia semalam ke bulan lepas ke. Aku suka dia dari mula-mula aku dengar lagu dia dekat radio dengan Youtube. Aku bukan minat dia pasal dia pakai tudung ke pasal fashion tudung dia ke pasal dia tere main gitar ke. Semua tu salah. Aku suka musik yang dia bawak. Majoriti lagu dia..semua aku suka. Boleh dikategorikan yang aku ni SuperSuka dan SuperPeminat dia.

Tapi..aku langsung tak berkenan dengan fashion baju dia malam tadi. Sekali tengok...dalam kepala otak macam terbayangkan presentation aku untuk subjek 'Public Speaking' masa degree dulu, tajuk dia "The Existence of Alien in Roswell, Do You Believe It Or Not?". Aku tak tau la orang lain akan setuju ke tak dengan aku...pendapat masing-masing kan.

Disebabkan aku memang peminat dia...dia pakai macam mana pun aku kutuk dalam keadaan penuh bersopan je kan kan kan.

Ape-ape pun aku sentiasa berharap Yuna terus berjaya dalam karier beliau.


No comments: