Tuesday, April 26, 2011

Majulah Sukan Untuk Negara, yeah!!!!

Assalamualaikum

Dah lama tak buat entry bergambaq. Hari ni rajin sket, meh tengok aku upload gambaq Lin Dan dengan Lee Chong Wei.

Setiap kali kalau dua orang ni lawan kan, aku selalu cakap dengan Mr M yang aku membayangkan diorang ni macam watak dalam cite-cite komik Jepun tu. Lee Chong Wei ni hero yang baik. (tengok..kan muka baik tu). Lin Dan pulak macam watak orang jahat. Power, handsome, tere, macho...tapi...kijam. (tak perasan ke muke lin dan ni mcm kejam sikit hehehe). Hero kalau lawan orang jahat memang la selalu kalah-kalah dengan orang jahat. Tapi kadang-kadang hero menang gak.

Walaupun aku suke Lin Dan (pompuan baikkkk kan suke dengan bad boys..typical huahuahua)..tapi aku tetappp la sokong Lee Chong Wei. Malaysia Boleh!!!




Kaitannya...Ahad lepas, Company aku ada tournament Badminton. Penat gile nak mampus. Sampai hari ni, badan aku sakit-sakit lagi tau tak. Padahal, nak kata main tu power macam Lin Dan..tak de pon. Huahuahua. Tapi, dapat la no 3. (Saje je...nak kecoh kan kuikuikui.)

Ok la...tangan aku ni masih sengal lagi. Stop dulu la.

Daa....

No comments: