Wednesday, October 27, 2010

Yessszaaaa.....

Assalamualaikum...

lama saya tak berjumpa dengan anda..anda...anda..dan anda....uhukk uhukk (kene perasan sikit intro kali ni)


Sejak lepas hari raya hari tu..kehidupan aku dihujani dengan bermacam-macam kebuzian hidup yang telah membuatkan aku stress depressed frustrated tension er..ape lagik yek pressure squeeze compression hehe...dah dah melalut pulak...tapi, sebnanrnye aku nak describe bertapa tak terurusnye kehidupan aku korang tau??? Korang tau tak??? Aku tau...korang tak tau. Ni yang nak bagitau ni. Tak kisah la korang nak tau ke tak nak tau huahuahuahua.


Tapi, pada satu ketika, minda aku terjaga daripada kebuntuan stress yang melanda dalam kemelut jiwa aku. Lantas, aku bertanya......SAMPAI BILA AKU NAK BIARKAN DIRI AKU NI DIBELENGU DENGAN MASALAH YANG...SEMEMANGNYA SUDAH MENJADI KUDIS DALAM PERMASALAHAN DUNIA INI.....(aku terase ayat aku ni agak melebih-lebih..tapi, tak pe la...layankan aje hehe)


Jadi, kawan-kawan aku bertekat untuk meneruskan kehidupan di alam fana ini seperti biasa, cool dan macho lagi penuh bergaya anggun jelita.....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sekian...

No comments: