Thursday, October 28, 2010

Domino memang bes...!!!!!!!

Kenape aku cakap Domino bes???

Hari tu kan..time bulan puasa, aku dengan Mr M order la pizza domino. Kiteorg order pakej yang RM30 untuk 2 pizza medium. Kiteorg order piza classified chicken dgn tuna temptation. Both our most feveretes babeh. Ditambah lagi..kiteorg mempunyai sekeping kupon pizza free. Maka kiteorg tambah lagi satu tuna temptation tapi...yang nipis punye.

Kemudian, mamat delivery domino yang kehensemannye ade suam-suam suku la jugak pon tibe di rumah aku bersama 3 kotak pizza. Mamat ni sampai lak lambat. Terpakse la aku dengan kejamnye merembat lagi satu kupon free. Walaupun ayat aku ni berbaur kejam...tapi, aku tak marah bile diorg lambat. Sebabnye...tu la yang aku tunggu-tunggu kan. Aku sentiasa berdoa depa sampai rumah aku lambat supaya aku boleh rembat kupon free lagi.

Sedang aje aku dan Mr M menghadapi hidangan pizza yang panas lemak berkrim lagi disukai ramai tu...kiteorg tgk...pizza yang kiteorg dapat tu lain macam sikit rupa bentuk wajah dan fizikal nye. Kiteorg pelik. Ini..bukan pizza yang kiteorg tempah.

Maka, ape lagik..Mr M pon mengapi-apikan aku untuk dail nombo domino dan buat komplen. Aku ni sebnanye seorang yang cool dan mudah memaapkan orang. Tapi, Mr M la jahat. Suke mengapi-apikan aku. Aku pon dalam keadaan terpaksa dan terpengaruh, buat komplen. Mula-mula....manager die tak ngaku. Aku pon bengang la beb. Elok2 hati aku berjiwe pemaap...ko nak belagak la betul padahal dah terang-terang salah. So...pom pang pom pang pom peng. Akhirnye, domino hantar lagi pizza yang betul dekat umah aku malam tu. Pizza yang salah pulak, diorg suruh aku simpan dan makan.

Tekejut dan gumbira le aku. Tiba-tiba rumah aku macam ada pesta pizza pulak. Banyak. Padahal tukang makannye due orang je.

Apa yang mengkagumkan aku korang...tadi, aku dapat surat mintak maap dari Domino. Beserta, sekeping kupon pizza free lagik. Huahuahuahuahuahuahuahua.

Mak cik memang suka la kalao dapat benda-benda free ni tambah-tambah yang feveretes ni kan. Apa lagik....kalo ikut hati kan...aku macam nak heboh satu kampung . Tapi, sat gi orang kampung aku cakap aku ni jakun batak plak kan. Jadi..aku heboh dekat sini je la kan. Hehehehe.





Cheers.

No comments: